A Review Of تینیجر کیست ؟

Wiki Article

این مجموعه بر خلاف دیگر سریال های این ژانر، به مشکلاتی پرداخته است که نوجوان های زیادی در دنیای واقعی با آن دست و پنجه نرم میکنند. انتقادات زیادی مبنی بر ترویج خودکشی و استفاده از مواد مخدر به این مجموعه وارد شد، اما سازندگان آن ادعا میکنند که این مجموعه بیش از اینه باعث آسیب دیگران شود، آگاهی مردم را افزایش داده است.

مسئله اما آن زمان بغرنج می‌شود که قتلی اتفاق می افتد. این داستان جذاب که داستانی بدیع و نوآورانه دارد قطعا باید در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار داد.

سریال فاسترها، درباره زندگی پیچیده و عجیب خانواده ای به نام فاستر است که در شهر سن دیگو زندگی می کنند. قسمت عجیب ماجرا درباره اعضای این خانواده است. یک زوج متشکل از دو خانم با گرایشات جنسی خاص، ۵ فرزند دارند!

درحالی که آدم در پی نابود کردن تایم لاین ها است، حوا سعی دارد که تایم لاین ها را به هر قیمتی نجات دهد. همه این اقدامات برای این بود که مطمئن شود فرزندش متولد میشود.

البته روابط شخصی این ستاره با دوستانش در خارج از زمین فوتبال نیز نمایش داده می شود. به همین جهت این سریال را که انواع موضوعات جذاب برای نوجوانان نمایش می دهد را باید در لیست بهترین فیلم و سریال های تینیجری قرار داد.

با اینحال والدین آنها متوجه می شوند و تلاش می کنند تا آنها را متوقف می کنند. این سریال ته مایه کمدی دارد و قطعا شما را سرگرم خواهد کرد.

ثبت نظر برای عموم کاربران آزاد است اما امتیاز دهی تنها برای کاربرانی که ثبت نام کرده اند مقدور است. در صورت تمایل به ثبت نام اینجا کلیک کنید.

در این پیج اطلاعات بسیاری بارگذاری می شود و روزانه هر اتفاقی که برای جوانان و نوجوانان ترکیه بیفتد در این شبکه نمایش داده می شود البته که بازیگران سرشناس و ستاره هایی که در ترکیه فعالیت می‌ کنند هم شامل این موضوع می شوند پس شما به راحتی می توانید پیج اینستاگرام این افراد را پیدا کنید و اگر علاقه داشتید آن ها را در این شبکه دنبال کنید.

این فرزند، دلیل تمام سفر های زمانی، خیانت ها و قتل ها بود. جنگ بین آدم و حوا هم سر همین فرزند بود که آیا باید وجود داشته باشد یا خیر و با چه قیمتی.

تلگرام

با توجه به همین موضوع یوناس فهمید که دوست دخترش در واقع عمه او است. همین رابطه تینیجر یوناس با خانواده نیلسن باعث مرتبط شدن یوناس با نوح شد. نوح با نام هانو تاوبر متولد شد، یعنی برادر اگنس.

اما این را مطمئنیم که رگینا پارادوکس نبود و در پایان باقی ماند.

افرادی هستند که با استایل خاص بندی در این رشته فعالیت می کنند و لباس و پوشاک شرکت های مختلف را تبلیغ می کنند. این گونه از افراد معمولا دارای بدن و چهره خاصی می باشند.

فیلم ها و سریال های تینیجری در تمام جهان طرفداران پروپاقرص زیادی دارد. در کشور ما نیز این مسئله صدق می کند. احتمالا بسیاری از شما سریال هایی مانند آمریکن پای یا های اسکول میوزیکال یا فیلم هایی مانند توایلات و یا هانگر گیمز را در دوران نوجوانی خود دیده اید و با آنها خاطرات زیادی ساخته اید.

Report this wiki page